الشباب امارات 2-4 استقلال تهران:پرسپولیس غصه نخور الشباب هم 4تاییه/الشباب مع السلامه

الشباب امارات 2-4 استقلال تهران؛ صعود با تمام قوا !

یگ قهرمانان آسیا، دور رفت مرحله‌ی یک‌هشتم نهائی

چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه 1392 – ساعت 20:10

ورزشگاه مکتوم بن رشید آل مکتوم

تماشاگر :

داور : نیشیمورا

اخطار : علی حمودی در دقیقه‌ی 33، اوئیز هنریکه در دقیقه‌ی 62، فرزاد حاتمی در دقیقه‌ی 80، سامی انبر در دقیقه‌ی 2+90.

اخراج :

ترکیب الشباب امارات : سلیم عبداله، عیسی محمد ابراهیم (ناصر مسعود در دقیقه‌ی 86)، عصام سالمین، حمدان جمعه، عزیزبک حیدروف، لوئیز هنریکه، سامی انبر، داوود علی جاسم (عیسی عبید در دقیقه‌ی 61)، عادل عبداله عباس (منیع محمد علی در دقیقه‌ی 78)، ادگار سیلوا و جوسیل فریرا.

سرمربی : مارکوس پاکوئتا

ترکیب استقلال تهران : سيد مهدي رحمتي، خسرو حيدري، جي‌لويد ساموئل، اميرحسين صادقي، جواد نکونام، مجتبي جباري، هاشم بيک‌زاده، پژمان منتظري، علي حمودي (حنیف عمران‌زاده در دقیقه‌ی 46)، سياوش اکبرپور (فرزاد حاتمی در دقیقه‌ی 74) و فرهاد مجيدي (آرش برهانی در دقیقه‌ی 1+90).

سرمربی : امیر قلعه‌نوئی

گل : لوئیز هنریکه در دقیقه‌ی 2+45، جی‌لوئد ساموئل در دقیقه‌ی 55، جواد نکونام در دقیقه‌ی 73، فرهاد مجیدی در دقیقه‌ی 80، ادگار سیلوا در دقیقه‌ی 85 و خسرو حیدری در دقیقه‌ی 90.

شرح گل :

الشباب 1-0 استقلال : در شرایطی که نبض بازی تقریبا در دست بازیکنان استقلال بود، لوئیز هنریکه ستاره‌ی الشباب روی غفلت مدافعان استقلال در ثانیه‌های پایان بازی با یک شوت از پشت محوطه‌ی جریمه  و در احاطه‌ی مدافعان آبی‌پوش دروازه‌ی رحمتی را که از خط دروازه فاصله گرفته بود گشود.

الشباب 1-1 استقلال : آبی‌پوشان که با میدان آمدن حنیف عمران‌زاده بازی را در دست گرفته بودند و زهردارتر از همیشه حملات خود را دنبال می‌کردند، روی حرکت فرهاد مجیدی یک حمله را ترتیب دادند و مجیدی نیز با سپردن توپ به حیدری موقعیت شوت‌زنی برای این بازیکن را فرآهم کرد و ساموئل نیز روی ریباند همین شوت موفق شد دروازه‌ی الشباب را بگشاید.

الشباب 1-2 استقلال : در شرایطی که جواد نکونام با سانتر فوق العاده خسرو حیدری چند لحظه پیش از گل موفق به خلق یک موقعیت خطرناک شده بود، بار دیگر با تکرار همان ضربه‌ی سر روی سانتر خسرو حیدری موفق به گشودن دروازه‌ی الشباب شد.

الشباب 1-3 استقلال : فرهاد مجیدی بازهم روی یک ریباند در شرایطی که دوبار دروازه‌ی الشباب توسط آبی‌پوشان نشانه رفته بود به گل دست یافت و برتری استقلال را قاطعانه تثبیت کرد.

الشباب 2-3 استقلال : پس از سه‌تائی شدن الشباب، شاگردان پاکوئتا برای به ثمر رساندن گل بی‌رحمانه حمله کردند و درنهایت روی یک ضربه‌ی کرنر موفق شدند گل سوم را روی ضربه‌ی سر ادگار سیلوا به ثمر برسانند.

الشباب 2-4 استقلال : استقلال که برتری خود را بیش از یک گل احساس می‌کرد و از طرف دیگر دفاع الشباب نیز به شدت متزلزل نشان داده بود، روی حرکت فرزاد حاتمی و پاس زیبای این بازیکن به خسرو حیدری، استقلال با یک شوت مهار نشدنی از پشت محوطه‌ی جریمه توسط حیدری به گل چهارم دست یافت.

دقایق حساس :

دقیقه‌ی 63 : فرهاد مجیدی که با یک پاس فوق العاده در محوطه‌ی جریمه صاحب توپ شده بود با یک چرخش زیبا توپ را به سادگی در جائی زد که دروازه‌بان الشباب یعنی سلیم عبداله حضور داشت.

دقیقه‌ی 67 : یاران الشباب که پس از به ثمر رسیدن گل روی دروازه‌ی استقلال بی‌امان یوروش آورده بودند، با ضربه‌ی زیبای ادگار سیلوا صاحب یک موقعیت زیبا شدند که رحمتی توپ را دفع کرد.

دقیقه‌ی 73 : جواد نکونام با یک ضربه‌ی سر فوق العاده روی سانتر بی‌نقص خسرو حیدری یک موقعیت خطرناک آفرید که با برخورد به مدافعان حریف به کرنر رفت.

بهترین بازی :

خسرو حیدری با زدن یک گل و پاس یک گل بهترین بازیکن این میدان بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 ا 12:33 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.